Ja no vibrem amb el Mobile
Entre xinesos i vibecoders, com cada any, tenim l'Àlex al MWC i el 4YFN per retransmetre en directe totes les novetats, festes, i rumors entre passadissos.
Una hora que desitjaríeu que en fossin dues, amb Andreu Juanola de La Sotana
Parròquia Focaterrestre: no us perdeu aquest episodi on l'Andreu jugarà de visitant a casa seva. El presentador que passa a ser entrevistat / convidat. Parlarem de Messi, segurament, i potser d'altres coses, però tampoc caldria. l'Andreu Juanola, integrant de La Sotana, ens visita i segurament no sap encara per què. Nosaltres tampoc, però ha anat així, i mirarem de passar-ho bé.
La IA que es va rendir
Assistim la resurrecció de l'OpenClaw (qui abans era ClawdBot i després un nom que no recordem) de l'Àlex, qui atabalat amb massa permisos, es va passar de frenada a base de rm -rf i va posar fi a la seva existència digital. Tot plegat marinat amb una mica d'actualitat de vídeo podcàsting i unes quantes anècdotes per oblidar.
La mètrica Monguió
Avui ens visita un home que ens ha vist néixer. Segurament va escoltar el primer episodi de Foc a Terra abans que l’escoltéssim nosaltres.El Marc és per nosaltres una mètrica a perseguir. Sovint, quan planifiquem les coses, pensem en “aquest episodi és pel Monguió”, “hem de tornar a fer temes que interessin al Monguió”.És, per tant, el primer convidat que és estrella del nord per saber que estem caminant envers l’excel·lència tecnològica i emprenedora.El Marc ha alternat feines de fundador amb rols de direcció tècnica a empreses com Softonic o Strands i ara té una dotzena de col·laboracions com a advisor, que li haurem de preguntar si són pagades o no, i si paguen més que l’èxit que va tenir amb la seva empresa JobsBCN, o si realment tot això no dona ni per esponsoritzar una temporada de Foc a Terra.
Els criptobros van amb Bicing
Una setmana en la qual ha passat de tot: crisis al SaaS, als metalls, les criptomonedes; veuen la llum els documents d'Epstein; Elon Musk vol construir centres de dades a l’espai, i a més, s’enfronta directament al president del país del costat. Algú dona més?